Portraits
Het was voor de fotografen en cameramannen duwen en wringen bij het VTM-debat tussen Magnette en De Wever. Iedereen wou natuurlijk vooraf de twee kemphanen samen op de foto krijgen. De Wever was niet tevreden met de koffie die hij had gekregen. Terwijl hij zijn nieuwe kop leegdronk, kwam een VTM journalist melden dat het tijd was om de arena te betreden. De man, zal ook wel niet gemerkt hebben dat hij ongewild voor een wel erg Belgische tricolore decor zorgde. Het beeld kreeg een symbolische waarde. De man die België wilde opsplitsen staat op deze foto in het midden van onze driekleur, die juist voor eenheid staat. Die centrale plek is ook toepasselijk. De Wever is de puppet master van onze politiek: hij won uiteindelijk de verkiezingen en wilde toch geen premier worden, maar hij is nu wel degene die achter de schermen de touwtjes in handen heeft.
Van boxer tot manager
Ann Wauters / belgian Cats